Online Diary gadis kidal :): budak paling terok , :)

budak paling terok , :)


hurm, aku sebenarnyer bkn seorng yg rajin study , 
so aku niy pemalas la , so bila time study aku buad story mory dlm buku aku
okey EXAM ? , mesty korang sume bace buku right ? , see aku ? manade masuk kelas kacaw orng ,
bahan orang ,tu jea aku ,
satu buku pon aku tak bukak poyo bawak buku ke hilir ke hulu jea , satu pon aku ta
penah bukak , jgan jdy mcm aku taw hehok ,
time dah dapat kertas dalam kelas aku buad sikit pastu aku tyto , lagy 5 minit nak abes
mase jawab exam bru nak jawab ,HAHA ter0k kan aku ? , ntah tetiba naik form 2 aku jdy pemalas
nak belajar , rse harapan aku sume dah hancur cegitu jea , ceh maksudnyer mcm orang
baru lepas ptus cinta letew ,tade mood nak belajar  ,
ntah dry sch ren lagy aku mmng ta suke bce buku , 
aku pon tak tawu asal ngan aku , hee aku memey nak barubah un , tapy ta de semangat ,
bila nak buad jea ade jea setan-2 dtng halang aku ,
hee aku niy kan mmng mcm niy , so kne jea paham aku , maybe bila aku nak amek
SPM baru aku boley berubah lah kott
aku kne pkol ape sume ta penah serik lagy buad lagy ,
heekk ,dah lah tade story nak bg tawu dah ,. kboii

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen